bad news

Jag blev väckt halv 6 imorse för att en sköterska skulle ta tempen. Bra, 37.2.
Somnde om och vaknade när en annan sköterska kom in och tog frukostbeställningar. Jag fick snällt tiga och inte få någon frukost.
Somnade om lite till och vaknade av att ronden var här. 4 doktorer. Dom målade en pil på mitt ben med spritpenna och klämde lite på foten. Och precis när dom skulle gå kläckt den ena ur sej: "-Jo förresten, din operation är framflyttad. Räkna med någon gång i eftermiddag, mellan 2-3!"
Ville hoppa ur sängen och knocka honom i första rond! (ordvits!)

Får väl ligga här, jag och min skylt och tycka synd om mej själv. Kommer kräkas av hunger..
Fick en nål i handen nyss. Jättefin, grön. Och en egen påse med dropp!
Living the dream, woho!
Får se när jag får åka ner..

Mamma, där sprack din plan om att hälsa på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0