Bra övernattning

Såja, nu har jag haft sleepawaw hos familjen Wahlström inatt!
Har sovit som en stock och bara hade det gött igår. Satt nere vid Hamnkrogen i Gottskär och njöt. Fast det blev rätt kallt på eftermiddag/kvällen så vi gick hem! Myste lite och låg och tjötade i Bellas säng tills klockan blev aldeless för mycket.. Men kul hade vi! Älskar att sova här!

Idag är det bal för alla dom stackars 3:orna. Amanda, Bellas lillasyster ska klä upp sej, fixa hår och sminka sej innan klockan 5. Herregud, hysteri.
När jag gick på bal gjorde jag inte så. Jag tog på mej min svarta fina klänning som mamma sydde, ett par svarta ballerinaskor som kostade typ 99:- och satte uppe håret själv med små spännen! Klart!
Haha, jag la inte massvis med pengar på utsyrsel, och det är jag rätt glad över.


Vi har käkat lyxfrulle med massa goa grejer nu och jag ska hoppa in i duschen. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0