Dag 3 - hemgång!

Yes. Idag får jag åka hem, nu om jag vill. Men mamma ska hämta och hon kanske kommer om 1½ timma! Känns bra, vill hellre ligga hemma i soffan än här. Sällskapet här är ju helt underbart, men väggarna börjar kännas små. Har bra utsikt och så, men igår och idag är det ju skitväder så det är ingenting att titta på..

En sköterska var här nyss och la om mitt sår, såg jäääättefint ut. Mycket finare än mi bild jag hade i huvudet!
Fick lite piller med mej hem, och sprutor! Ska ta i min egen mage - hur ska det gå?
1 gång varje kväll blir det Varan, blodförtunnande. Sticka sej själv i magen, känns sådär. Man har ju liksom någon slags psykisk gräns för vad man kan och inte kan göra på sej själv. Stick med nål i magen är väl en sån grej antar jag. Frågade Tobbe om han kunde tänka sje att göra det, men icke. Han hade nog svimmat om han provat!


Nu ska jag gå och byta om till mina egna kläder och invänta mammsen och Sophie.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0