fullt ös - medvetslös!

Yes, ledig måndag. Jag älskar att börja veckan med en ledig dag!
Veckan känns superkort då, och man får extra energi.
Jag har hunnit med en himla massa saker idag iaf.
Varit på Röda Korset och länsat deras hyllor, kom hem med en jäkla massa saker för endast 72 kronor!
Sen tog den ljusblå faran mej vidare till Solhaga där jag blev så jävla glad. När jag kom innanför dörrarna där så stog den där, min nya stege till balkongen!! Kommer ni ihåg att jag la in en liten bild på en stege för ett tag sen?
Nu har jag alltså hittat den och ska hämta den imorgon efter jobbet..
Fick med mej lite smultronplantor hem, och har satt dom i ett jättefint zinktvättfat.
Ni ska få se bilder senare!

Snart kommer Skimpa och Anna - vi ska träna.
Jag har ju blivit inbokad för operation den 12 maj, så jag kommer inte kunna träna något alls förens min fot har blivit bra igen. Jag får banta varje dag när jag är hemma. Kommer antagligen få gips första veckan så då kan jag inte göra något alls, men sen när gipset är av kanske jag kan promenera lite. Har ju Sessan här som ska ut, så hon får hjälpa mej!
Så idag  blir det iaf skivstång, core & indoorwalking!

Nej, nu ska jag dansa med dammsugaren till Hoffmaestro, ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0