God morgon!

Jag har varit uppe sen 9.30 och småpysslat lite här hemma.
Jag har lite dubbla tankar och känslor om det här att gå upp tidigt alltså.
Det är pest och pina när klockan ringer och man ska upp, men när man väl är uppe så tycker jag det är helt underbart att gå och småpilla för sej själv tillsammans med tystnaden.
(OM MAN INTE HAR MONGOGRANNAR SOM SPELAR "DU HAR SOLEN I DITT HJÄRTA" MED TYP LASSE STEFANS OM OCH OM IGEN MED ÖPPEN BALKONGDÖRR!!)
Så idag har jag gjort det, myst och pysslat.
Tobbe ville sova länge idag så jag sket i att väcka honom.

Nu har jag iaf klippt av mina svarta jeans så att dom blev knälånga shorts!
Ska bara fixa sömmen längst ner, men det måste göras med symaskin, så det får du göra Anna! :)
Helt underbart väder idag igen ju, så det kommer inte bli några problem att cykla bort till Ungdomsmottagningen för lite refill.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0