money. money?

Imorgon är det löning för min del, kommer stå där med öppna armar och jag säga "Välkommen kära du!"
För åh vad välkommen den faktiskt är. Det ekar i plånboken! Märktes extra mycket när jag hängde med Bella till Kungsmässan förrut, hon kunde handla och inte jag!

Imorgon har jag massvis med saker att uträtta.
Ska till Husläkarna och lämna in remiss och använda sprutor. Ska bli skönt att inte ha dom stående framme och vara smått orolig över att dom ska ramla ur sin lilla burk och någon av hundarna eller kompisarna ska trampa på dom! Det kan ju bli ganska farligt..
Ska iaf få bytt mitt plåster på foten, för det vill inte riktigt sitta kvar där det sitter. Himla dumt ställe att sätta ett plåster faktiskt..

Ska försöka hitta present till kra kusin-Amanda med, hon fyller ju faktiskt 16 år på fredag! Ska dit och grilla och fira henne :) På lördag fyller både Anton och mormor år, men henne ska vi inte fira - säger hon åtminstone!
Anton ska få flytta in i sin nyrenoverade lägenhet på lördag och vi ska leka flyttfirma.
Blir nog en eller kanske 2 kalla efteråt och under tiden med.
Söndag är Mors dag och den ska jag fira i Åsa, har jag iaf planerat. Får se hur det går med den saken!

Jag är mätt och belåten och återigen har Leila gjort mej ännu lyckligare av sina bakverk.
Jag gillar onsdagar.
Det enda som har fattats idag är solen, lite snålt med den idag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0