omtanke från usa

Titta vad jag hittade i brevlådan idag! Lite omtanke från USA, tack världens bästa lillasyster! 


 
Synd att det måste skrivas utanpå paketen vad det är i,det blir liksom lite mindre överraskning då!
Men oh så goda dom är när man har öppnat! Och denna gången var det en jumbopåse, och jag ska ha denna helt för mej själv - ingen annan får smaka! Moahaha..

Jag har frågat Anton om han kanske vill ta med sitt Mario Kööört och slå sej ner i min soffa, men har inte fått svar ännu! Anna ville iaf mysa i min soffa och eftersom jag inte kan ta mej så långt så tackar jag gärna ja till alla förslag som involverar min soffa! :)
Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Denise

Småsyskon kan vara bra att ha ibland va? :)

hittade inget mer passande kort, hahaha. så du får nöja dig med mr bump! tycker han va söt!

2010-05-15 @ 00:02:16
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0