prick?

Det är både farligt och tråkigt att vara sjukskriven!
Jag går och lallar här i lägenheten, fram och tillbaka känns det som, utan att egentligen få göra någonting.
Ok, sätta på en maskin tvätt eller plocka ner i diskmaskinen är ju ingenting jag inte får göra.. Men dammsuga eller så är väl kanske ingen hit. Hundarna behöver gå ut, men det måste någon annan göra!
Så börjar tankarna vandra. Vad ska jag hitta på?

Har ju det där "planteringsbordet" som står ute på balkongen och flagnar. Ska försöka ta tag i mej själv och ordna lite färg till det, så att jag kan börja slipa lite (eller plocka av färgflagor?) och sen måla om!
Jag har bestämt mej för ett tyg som jag gillar, att ha till kuddar till utemöblerna! Rött med vita prickar på, jättefint!
Så nu är frågan om jag ska skaffa mej ett likanade tyg i "vaxduksmaterial" och lägga på bordet.
Svaret lutar mot ja, nu iaf.


bilden är lånad från www.stoffochstil.se



Har varit på Willy's med Lillebror idag iaf, han hjälpte mej! :)
Nu ska jag äta lite och sen somna, då kanske dagen tar slut fortare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0