underbara, tysta, njutningsfulla tid

Sitter nu vid köksbordet, med öppen balkongdörr (kan inte ha den stängd, då får jag leka bastulekar med mej själv!) och kan inte undgå att höra mongogrannarnas tjöt. Igen!
Just nu pratar den ena tjejen med sin pojkvän om sin relation.

"Sexlivet kanske inte är så bra, och du kanske är inte så snygg, men vi har det väl bra?
Det är ok, helt grönt, att du sover hos Linda, för jag litar på dej. Du hånglar väl inte med henne?
Jag vill verkligen ha dej som min pojkvän och du känner mej.
Du vet hur jag funkar.
Jag vill ju bara inte bo själv i lägenheten! Jag menar allvar nu grabben!"

Svårt det där.
Ska bli skönt i veckan när lönen kommer och jag kan sätta upp en plank emellan våra balkonger.
Deras katt försöker ju ständigt hoppa över till våran balkong och deras ögon ramlar ur ögonhålorna snart.
Kan knappt titta ut genom fönstret utan att deras ansikten vänder sej åt mitt hål och munnar öppnas!
Have you ever heard of personal space?

ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0