1 månad kvar till jul

Slår vad om att snön kommer vara borta innan dess. Eller rättare sagt hoppas. Jättevackert och så men det har för många dåliga konsekvenser. Höll på att åka av vägen nyss med bussen. Men chauffören kunde ordna't! Riktig isbana på vägen tydligen, han nämnde det flera ggr. Är lite orolig också, för Tobbe och så. Hans första egentliga viterkörning och jag blir som en mamma. "kör försiktigt till jobbet sen!" säger jag innan jag går hemifrån. Hemska tanke. --------------------------------------------------------------- Idag jobbar jag 7 - 15 och efter det är det sotrstäd hemm. tänkte, för stämningen skull, kanske sätta på lite julmusik under tiden. Tycker om klämkäck, lugn julmusik! Blir glad då. Och städning kan man alltid göra roligare eller hur? Ha en bra snödag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag får nog känna mej lite skyldig till julmusiklyssnandet...

Köpte en julskiva med Magnus Carlsson sist jag var i Ullared. Jättebra, men lite creepy när han sjunger till en kille....

2010-11-24 @ 23:21:31
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/
Postat av: Riktiga Therese

Smart drag där och ta mitt namn..

2010-11-25 @ 20:18:35
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha, d va inte meningen, nåt måste ha blivit fel...

2010-11-26 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0