a good day is over

Såja. Fredagens bravader är nog över.
Har spenderat hela dagen med mormor faktiskt. Hon kom till Kungsbacka redan vid halv 11. Bankärende, H&Mshopping, mathandling och en snabbvisit hos Denise på La Vita.
Sen åkte vi hem, sågade ner en stor gren ur jättegranen och satte i en ljusslinga. Nu sitter den precis vid trappan och lyser upp under mörkertimmarna, jättefint.
Kaffefik, kanelbulle, spaghetti & köttfärssås, kattmys och skratt. Helbra dag helt enkelt.
Åkte buss hem med Sophie, som skulle sova hos Fanny, och har haft lite gott folk här på Idolkväll. Like usual.
Tobbe, jag, Emil, Denise och Jasmine - mys.

Nu ska jag strax hoppa i säng så att vi orkar med morgondagen. Gigawatt Experience spelar på Parken! Woho! Jag älskar att se dom lira, dom älskar verkligen vad dom gör! Härliga grabbar bara.


Sessan tittar på mej och är nog lite kissenödig, så jag tar en sväng. Hoppas det inte regnar bara, det har ju faktiskt gjort det hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0