frustrerad / sista semesterdagen

Sista semesterdagen är nästintill förbi.
Jag har hunnit med mycket idag vill jag lova. Plocka, tvätta, röja på balkongen (satte tillochmed upp ljusslingan på räcket, tyckte det var alldeless för mörkt!) haft Sophie på besök, spelat COD, vikt tvätt, lagat mat, tränat och nu duschat. Punkt.
Har förbannat ont i ryggslutet så nu la jag in min riskudde i mikron och satte mej i soffan med min vän.
Han tar så bra hand om mej, den varme kompisen.

Träningen idag blev MageRumpaLår och lite Indoor walking. Gick väl sådär..
Blir så frustrerad. Jag vill så mycket mer men kroppen säger "Halt, jag tänker inte samarbeta alls!" som vanligt.
Vill ta i allt vad jag kan på Indoor'en med tungt motstånd, men icke.
Vill kunna stå på knäna och göra sitbra övningar på MRL'en, men icke.
Varför kan det aldrig få vara helt bra då?

Tur har jag som kan ventilera med någon om detta. Tobbe kan lyssna och stötta, behövs när man är nere och inte kan. Han är bäst!
Han står just nu och lagar mat åt mej, gottigotti.


Nu ska jag se Sverige - Tyskland och ladda inför jobbdag imorgon. Hur ska detta sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0