härliga höstdag

Jag gillar inte hösten, men sånna här dagar duger.
Vaknade av solen sken in genom fönstret. Kollade klockan och det var alldeless för sent.
Skynda mej upp, promenad med Buffen och hundarna.

Nu har jag käkat frukost - en kopp te, 2 naturella knäckemackor och ett äpple.
Heja mej, börjar banta idag.
Ställde mejpå vägen häromdagen och den visade 81 kg, usch! När pilen börja gå över 80strecket då får hela min kropp panik. Nu ska det bort bort bort.. Ska se om jag får någon plats på träningen ikväll.



Nu ska jag iaf ta min cykel och cykla en sväng i solen. Sen blir det nog en till kopp te på balkongen!
När solen ligger på i mitt älskade hörne kan det bli hur varmt som helst. Nu sitter termometern lite i skuggan så man kan lägga på några grader för solhörnet, men det är underbart! Är glad att vi bor på solsidan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0