lördagskvällen i bilder / farsdag


Anton och Tobbe är bästaste vänner och övar uglyfaces tillsammans


Anton och Tobbe är bästa vänner och dricker öl tillsammans


Jag och Lillebror är också bra vänner och jag har cool tshirt


Albin har fräck djävulsdräkt


Gruppfoto: Gigawatt Experience


När man går mot tåget, fryser om händerna och inser att man inte har vantar med sej. Ja då blir man glad när man upptäcker att man hade ett par extrastrumpor i väskan, works perfectly!

____________________________________________________________

Grattis alla pappor på Farsdag!
Fikade hos min pappa idag, åt tårta hos min morfar (& mormor såklart)
Mamma bjöd på middag och jag har åkt rallybil med Denise.
Hann tillochmed träffa Sophie i ca 6 min, det är nytt veckorekord.

Nu spelar Anton och Tobbe fifa och jag njuter för jag är ledig imorgon med.
Börjar jobba torsdag, awesome!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0