SPONTANSEMESTER!

Yes, ni läste rubriken rätt!
Jag tog lite semester, mest över min jobbhelg som kommer nu.
Men med lite lediga dagar innan och efter enligt schemat blev det 9 dagar utan en klocka som ringer alldeless för tidigt.
 Och lägligt nog släpptes Call of Duty - Black Ops igår. Har spelat waaaaay toooo much, men rätt skönt att veta att man kan spela massvis med timmar utan att behöva gå upp tidigt dagen efter.

På fredag ska jag åka till mormor med, tvätta fönster, ställa undan utemöbler och snutta lite med kusinernas katter. Kommer bli mysigt.

Tobbe är på bortamatch mot Vinberg och jag orkade inte följa med. Så jag är ensam hemma ytterligare några timmar. Vad tror ni jag ska göra? Moahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0