nytt i hemmet



Har länge velat ha ett olivträd, antingen fake eller riktigt. Nu har jag hittat det! 
Fick ett presentkort på FB Interiör när jag fyllde år, på 300 kronor och nu har jag äntligen använt det. 
Blev en silvrig timer också, som sitter på kylskåpet. Mycket gott, och dessutom gratis! WOHO!

 

Idag är det APT på jobbet. Som vanligt på mina lediga dagar.
Ska vara där klockan 3.
Förhoppningsvis tar en "arbetskamrat" med sej en hundtrimmer och dumpar av,så att jag kan trimma Sessan.
Hon är ju inte långhårig nu eller så, men väldigt ojämn. Antar att det blir så när man klipper med kökssaxen! :)
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och duscha.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0