nytt, vitt, kallt och så

Jag är nöjd. Vi har köpt nytt vardagsrumsbord och ny tvbänk.
Vi var på IKEA.
Tobbe: Denna är ju fin!
Jag: Ja, den är perfekt.
Tobbe: Ska vi ta den då?
Jag: self-five bakom Tobbes rygg. Ok,älskling!

Underbart. Nu är det jätteljust och väldigt mysigt här hemma, ska ta en bild när det är ljusare hemma.
Han valde också fina nya kuddar till soffan, så nu kan vi mysa extra mycket.


 


____________________________________________________________________________


Vi hade stekt makrill på jobbet idag. Vääldigt gott, men inte lika gott som "självfångad" och grillad hemma.
Tyvärr blev det inget makrillfiske i sommar, men det gör ingenting.
Imorgon är jag ledig. Denise kommer kl 8 och går raka vägen in i lillarummet och sover en stund. Vi har ställt in en extrasäng där och hon verkar gilla den, nästintill älska den.
Jag ska köpa en ny mössa imorgon. Passande, eftersom det är svinkallt på morgonen, dagen och kvällen. Min mössa är orange och min jacka är blå, har fått höra att det inte passar så himla bra ihop (?), så jag får väl köpa mej en ny dådå.
Nu ska jag mysa med min man som nyss kom precis hem ifrån sin innebandyträning.





Natti natti


Kommentarer
Postat av: Diana

himla duktiga är ni! allt på plats efter skruvande och svordommar?! Vill ha bild nu, blir nyfiken! pussåkram

2010-10-27 @ 17:37:36
Postat av: Therese

Söta du! Bild kommer, jag lovar!

2010-10-27 @ 21:03:28
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0