mårbackapelargontankar



Jag fick en Mårbackapelargon av Lillebror & Anna efter min fotoperation i våras.
Den har stått ute på balkongen hela sommaren och blommat som en galning.
Nu har jag tagit in den, det börjar bli lite för kallt att ha den ute.
Funderar nu på hur man ska göra med beskärning och liknande. Mormor klipper alltid ner sina pelargoner på hösten och låter dom "vila" tills våren kommer igen.
Min Mårbacka är ganska smal och hög, och inte så gammal. Så jag vet inte om jag vågar..
Läser lite på internet men blir inte klokare. Den får vara i lillarummet tills våren tror jag, får se hur det blir..
Den är iaf den vackraste blomman jag har! ♥



Nu ikväll spelar Gigawatt Experience på Sticky Fingers, vi ska åka in och vara groupies. Förra spelningen på Parken gick ju som en dans och jag hoppas verkligen att detta blir lika bra, helst bättre.
Nu ska jag dra på mej min Gigawatt-tshirt och ringa några samtal. Ha en bra kväll, I will..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0