sessan ♥ douglas = sant

Sessan har hittat en ny kompis. Buskompis!
Bellas lillasyster har skaffat en valp, blandning mellan allt möjligt :)
Han heter Dogge, är 9 veckor och världen sötaste. Dom leker som galningar  när dom ses.
Och imorgon ska jag få vara hundvakt! Mys!

Ledig idag, men ändå inte. Försöker vara bara ledig på mina lediga dagar, men det går inte när man inte har betjänt som gör allt viktigt åt en. Städa, diska, tvätta, vika osv osv osv..
Pust. Kanske ska anställa någon som kan göra det åt mej?
Ska träna halv 7 iaf, gott.

____________________________________________________________


(bild lånad från google.com)
Har letat jättelänge efter ett sånt här skrivbord!
Men jag kan inte hitta ett. Dom få jag har hittat är dyra och har ingen lust att lägga mer än "fyndpengar" (billigt!) på det. Ska måla det vitt och ha det i sovrummet :)
Fint va?

Nu är det min tur på COD. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0