söte-göte är hemma!


ÄNTLIGEN ÄR HON HEMMA!

Hela fredagen gick jag på små moln på jobbet. Räknade ner timmar och minutrar tills hon skulle landa med planet på Landvetter. Ett samtal från Frankfurt,där hade hon tråkigt.
Herregud, när jag stog där vid dörrarna och väntade på att hon skulle komma igenom med sina väskor och sitt söta leende, då höll jag på att kräkas. Var dönervös.
Men allt bara släppte när hon skuttade fram och skrattade! Tårarna rann som floder, men det var bra tårar.

Vidare hem i bilen till överraskningsvälkomnande hos mamma. Massa folk. Mormor, kompisar och kusiner.
Hon hade ingen aning!
Somnade sent på fredagen, upp tidigt på lördagen. FULLT ÖS!
Kräft/thai/pizzaskiva hos mormor & morfar med släkt.
Aristocats på kvällskvisten med en gråtande Onkel Waldo - perfect!

Söndagen spenderade Denise hos en efterlängtad häst. Middag hos pappa med specialpannbiffar.
Alla var nöjda och somnade gott.

Jag är väldigt glad att du är hemma Denise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0