friday

Jag försov mej imorse! 3 timmar! Trodde jag ställe klockan på halv 7, men icke.
Eftersom det är kort dag i skolan idag så var det ingen idé att stress in till Göteborg, hade inte hunnit mer än att vända i dörren ändå.. Suck.
Nu är jag fast här hemma i stormen istället. Jösses va det blåser! Viner riktigt utanför balkongdörren.. Men solen tittar faktiskt fram samtidigt, så det blir nog en kopp te där sen.

STÄDAR gör jag med. Usch och fy va tråkigt.


__________________________________________________________


Spenderade förresten senare delen av kvällen på Sticky Fingers, med Gigawatt Experience!
Dom har varit med i en musiktävling där och efter igårkväll var dom 1 av dom 4 banden som är vidare i någon slags final. Heja heja!
Skyller nog hela sovmorgonen på dom om jag tänker efter.



Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0