monday

Idag har solen varit framme, hela dagen!
Igårkväll satte magen igång, igen. Blir så trött. Var hemma från skolan idag och känner väldig ångest över det. Man får inte missa dagar, då klarar man inte kursen. Det är ganska många iochförsig, och jag är inte alls uppe i höga siffror, men ändå. Man känner att man missar så mycket..
Får ta igen det imorgon kanske.
Har iaf inte vågat vara utanför dörren så mycket, och då är det väldig tur att man har en balkong med sol, som inte försvinner förens någon gång vid 4. Ut med ett täcke på den kalla betongen och så är man good to go!
Lite bränna har jag allt fått idag. Och trevligt sällskap har jag haft med.
Romeo, oh, Romeo.

----


På eftermiddagen blev det lite fiske i ån. Det enda som fångades var några mörtar, med kastnät.
Romeo vad glad och hade en i en glassburk med åvatten. Han ville hela tiden släppa tillbaka den, för då kunde den få mer vatten. Han tog i den lite med, med blandade känslor.






Vad är detta för liten blomma? Inte ens 1cm stor gömde den sej i gräset. Kliade i mina fingrar, som en blomsterplockerska jag är, men kunde helt enkelt inte för den rackarn var för liten.






Nöjd kille med solhatten på!
Han hade fina rosiga kinder när dagen var över.


____________________________________________________

Nu ska jag hänga upp tvätten och gå och lägga mej. Och packa matlådan, och lägga ner mer tepåsar för dom i skolan är slut, och vika den torra tvätten, och sätta på diskmaskinen och ....
Jag antar att det här "hålla på med grejer innan man ska sova" kommer från min kära mor. Kan det stämma mamma?



Natti natti


Kommentarer
Postat av: mamma

just d! Fast var har jag fått det ifrån... inte från morfar iaf! Mormor va nog sån f länge sen.

2011-04-27 @ 10:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0