wednesday

Bilden nedanför är en kommande tatuering! En svala, vad kan vara bättre?
Har haft tanken i huvudet i flera år, men inte hittat en bra bild som kan tolka det jag har i huvudet. Och eftersom jag inte är någon kostnär så har det inte kommit ur huvudet helt enkelt.
Men nu, efter snack i skolan och letande på internet, har jag hittat den. Vilken av dom, med vingarna uppåt eller neråt, är inte bestämt. Men i denna stil, absolut! Jag är nöjd. Nu ska det sparas pengar.
Kanske tillochmed täcker över lite av stjärnorna jag har på armarna. Inser nu att jag börjar tröttna på dom, tråkigt.


________________________________

Har övat teknik i skolan idag.
Min hjärna har stannat hemma hela dagen, eller avstängd möjligtvis.
Den var iaf på igång under dagen i skolan. Jösses va segt och långsamt allting gick.
Kändes inte bra!


Imorgon ska Sessan följa med till skolan.
Slutar 13:15 så det kan ju inte skada med några timmar i stora staden för minidamen.
Plus att klasskamraterna tjatar om att hon ska följa med, haha.

Om vädret blir bra och om pappa slutar i samma veva som mej så blir det nog cabbeåk hem också.
Kan bli bra!


____________________________

Var nere i förrådet förrut och hämtade min påskpyntpåse.
Innehåll: 4 saker.


mina fina vårkaniner står under påskriset och välkomnar


små söta oranga (!) påskägg hänger i riset som fortfarande är knoppigt eftersom det inte sitter i vatten. vill inte ha gröna blad på mitt ris, det ska hållas brunt


vi fick påskpresent av julia häromdagen. ett påskägg gjort i garn och innuti ligger det fina fjädrar


nu är det upphängt i vardagsrummet och vi ser det hela tiden. tack julia!

Och det 4:e som låg i påsen var gula fjädrar. Icke sa nicke, har ju redan mina fina nya för i år.
Dom gula fick Romeo.



_________________________________




sessan vet hur man njuter av livets goda...


...njuter på riktigt då alltså




Nu är det BB sen är det natti natti.
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0