wednesday

Idag började vi med "Centralenprojektet" i skolan. Vi, indelade i gruppen, ska pynta en scen utanför Lindex inne på Centralen. Med fantasifulla krukor, balkonglådor och olika formarbeten. Kommer ni ihåg min tårta jag har gjort? Liknande. En stooooor tårta (som min grupp håller på med) och massa mindre cupcakes. Åh det kommer bli så fint. Vår / fikastund är temat. Mycket bra.

__________________________________________

Har finbesök här hemma, mr Douglas Wahlström. Han är bra fin han.
Sessan fästman, oh yes.





Nyss efter jobbet så fick jag ett ryck. Lite vårpynt blev det här hemma.
Köpte fina fjädrar på Sibell häromdagen, och nu fick jag äntligen användning för dom.
Knyckte lite björkris igårkväll på kvällspromenaden, så nu har vi påskris också!
Neutralt påskris.




Fint va?

Står ett litet ris med fjädrar i, i köket på hyllan ovanför bordet.
Köpte också ett "fågelbo" som jag inte riktigt vet om jag ska ha framme här inne eller om det ska få stå på balkongen. Riktigt fina små ägg ligger i, så det ser faktiskt ut som ett riktigt litet bo.

 



Nej nu ska jag ut med hundarna.
Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0