friday

Yes, fredag igen. Känns skönt att sluta tidigt, hinna med ett tidigt tåg och landa i soffan hemma och bada andas ut.
Imorgon kan vi sova länge.
En helt ledig. Det var längesedan.
Men det ska bli skönt, skönt att vara spontan.
Men ikväll kommer nog några godingar hit och placerar sina rumpor där det finns plats, det blir filmkväll.
Vilken film vet jag inte än, återstår att se.
Huvudsaken är nog att vi kollar på surroundet på, skulle jag tro. Eller hur Tobbe? ;)


Idag har jag hästsvans. Evigheter sen. Konstigt nog känner jag mej extra käck och som en liten 5åring!

---

Sista dagen med det parallella i skolan idag.
Avslutade med en kransdekoration.
Blev rätt nöjd. Tråkigt att det ska börja sjunka in precis när vi ska avsluta.
Nästa vecka blir det ny stilart.





Malin, den jäveln, hade med sej importerad fudge till skolan idag.
Konstigt nog hamnade påsen på vårat bord hela tiden, (Malin sitter ett bord ifrån mej) och Babette tyckte extra mycket om dom kletiga fyrkanterna.
Mina fingrar kunde inte låta bli heller, och dom var väääldigt goda.
Fick verkligen hålla mej från att trycka i mej allihop!





Nu har Sessan fått kissa, jag har packat upp alla grejer jag hade med mej från skolan och så hamnade jag här.
Tobbe kommer strax och då blir det nog en sväng bort till Kungsmässan.
I need pants!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0