thursday

4:e dagen i skolan och på påbyggnad. Idag gjorde vi höga asymmetriska dekorationer och asymmetriska brudbuketter. Sessan har varit med i skolan idag också.
Det verkar som om hon kommer vara med måndag-torsdag hela terminen.
Tobbe har ju börjat jobba heltid och det betyder att lilla Sessovich får vara ensam hemma i hela 9 timmar.
Inte ok.
Och då finns liksom inte mycket mer val än att hon är med mej. Tur att hon inte gör mycket liv ifrån sej eller rör sej så mycket, haha. Hon har legat på sin filt i hörnet så fint hela dagen.




Asym. hög dekoration i oasis med aster, agapanthus, fresia, rosor, sedum och olika gräs/blad


Emma gör fin brudbukett


Asym. hängande brudbukett stucken i oasisboll med ros, elegansnejlika, aster, sedum, saint paulia-blad och hjärtan på tråd plus "grönt"


Sessan i sitt hörne med sina snacks




---


Kakan, vi saknar dej jättemycket i klassrummet.
Varje gång Veronica Maggio spelas på radion så vill jag att du ska vara där och sjunga för mej.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Åh kakan vad söt du är!! Vad glad jag blir!! :) jag saknar er med! Jag får minsann komma upp och hälsa på er!

2011-08-11 @ 22:52:40
URL: http://plina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0