tuesday

Måndagen spendarade jag och min dumma mage hemma. Framåt eftermiddagen tog jag tag i min pensel och min färgburk och började grundmåla skåpet. Nu har hela utsidan fått mej en omgång och idag när jag kom hem så målades insidan av dörrarna och lite mer innut - innan färgen tog slut.
Suck. Jag får köpa en ny burk imorgn!


Alla bilder jag tar blir snea. Inte riktigt meningen..
Men visst blir det fint i vitt?


Gjorde slag i saken häromdagen och gick till Copyshop och bad dom förstora och skriva ut texten jag tycker om. Nu hänger den (och två komma ramar) på väggen i sovrummet.
Ska skicka in bilder på framkallning nu ikväll och då får vi se vad som hamnar i ramarna.



-----


Vi hade kräftskiva i Antons garage i lördags!
Kvällen var grym!
Kräftor (jag åt tonfiskröra som vanligt) snaps, lekar, hattar, bad, skrubbsår och skratt.
Oj, jag har saknat alla!
En kille som hette Adam, som Anton och Martin träffade på sin resa, var här och hälsade på.
Det blev mycket engelska under kvällen alltså..
Konstigt att man känner mej bättre på engelska ju mer öl som slinker ner ;)

























Haha, jag skrattar högt när jag ser bilderna!


---

Anton kommer hit ikväll och kollar på film.
Tobbe har skaffat ett hemmabiosystem så nu är det supermegadunderfräckt att kolla på film.
Nu ska jag duscha och slänga i mej något att äta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0