tuesday

Oj va dålig jag är. Skäms på mej.
Mycket har hänt sen sist jag uppdaterade iaf.
Har gjort mina sista schemalagda på Plantagen. Sorligt, jag tycker verkligen om att jobba där!
Bjöd på adjökakor och kramades.
Igår började skolan.
Jag var alldeless pirrig i magen, men det släppte så fort man träffade folk på bussen. En hel del kända ansikten, som tur är!
Verkar bli en go klass, 15st.
 Efter skolan igår gick vi och kollade lite på stan och fikade på ett café. Efter vi hade ätit, jag åt en tacosallad, så fick jag väldigt ont i min lille mage.
Så det resulterade i att jag stannat hemma idag.
Dumma.
Köpte iaf jättefina nya örhängen igår, som en liten börja-skolan-present.
Fina va?






Häromdagen fick jag ett väldigt fint paket av min kära lillsyster.
Väldigt fint inslaget, med godis och vackra snören.
Helt utan anledning!
Innuti fanns två jättefina ljuslyktor. På den stora står det love och den har hamnat på nya hyllan ovanför tv:n.
Den lilla, formad som en stjärna står fint på brickan på bordet.





Tack snälla Denise!
Du känner mej och vet vad jag tycker om!
Nu får du snart komma hit och se dom lysa..

-----

Annars har allting gått snabbt framåt - som vanligt.
Tobbe har börjat jobba igen, heltid nu.
Har har tatuerat sej igen.


 
Lite skit på linsen bara, men jag älskar den!
Han har pratat om denna jättelänge, och hans föräldrar visste inte någonting!
Old school.

Hans fina farmor har även gått bort, farmor Gunn.
Det varit lite chockartat och alla har varit väldigt ledsna.
Därför har allting varit lite off, bloggen, lägenheten med städning osv och allt annat också.
Vi saknar dej, krutfarmor Gunn!


----

Nu ska jag och Sessovich gå en promenad och sen ska jag vika tvätt.
Längtar till skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0