wednesday

Vi har börjat med parallell stickteknik i skolan och det är det svåraste vi har gjort hitills. Jag blir så frustrerad!
Jag har svårt att tänka parallellt istället för radiellt som vi har gjort fram tills nu.
Asymmetriskt dessutom!


Asym. kransdekoration, parallellt stucken i oasis


Asym. dekoration, parallellt stucken i oasis

Vi ska göra detta resten av veckan och jag hoppas verkligen att det klickar innan fredag!
Jag blir galen!

Jag fick inte köpt någon färg idag, hann inte.
Julia ska sova här inatt, hon och Tobbe åkte och bowlade nu.
Sen ska vi kolla på film, och Julia ska i säng tidigt för imorgon börjar skolan!
Hon längtar.


---

Sessan har börjat vänja sej vid att vara med i skolan. Hon ligger i sitt hörne och i en soffa i vårat fikarum och har det gött. Hon är bildskön, min vovve!




Hur go är hon?


Kommentarer
Postat av: paulina

jättefint kakan!

2011-08-18 @ 11:25:42
URL: http://plina.devote.se
Postat av: Therese

Tack, men jättesvårt Kakan!

2011-08-18 @ 15:48:59
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0