thursday

Spännade dag idag.
Vi har gjort grupparbete hela veckan.
Begravning. Kistdekoration, krans och beg.dekoration.
Sissel, Sara & jag!

Vi hade fått uppdraget att blanda 2 stilarter.
Transparent (70%) och dekorativ (30%)

Vi använde pinnar av olika slag, bla vide, för att göra stommar till alla 3.
Mycket surrning med dek.tråd.

Blommorna vi använde var: Brudorkide, Cymbidiumorkide och 
 anemoner + poppel, mimosa, brunt björngräs och vide.


Kistan:







Kransen:









Dekorationen:






Och så gjorde vi två små cylindrar med pinnar, ljus och orkideklockor i.
Ljusen som fanns i skolan var böjda och fina, bortse från det är ni snälla!




Fint va? Vi blev jättenöjda och alla 3 tyckte mycket om alla material.

---

Bjuder på en fin bild på mej och Sessan.
Något suddig och med fett hår, men visst är vi goa?


(tjock kines och söt hund)


---

Imorgon ska jag till Sahlgrenska och träffa min kurator.
Ska bli skönt.
Har haft ont i mitt knä, riktigt ordentligt, och idag pratade jag med läkare.
Kortisonkur, inflammationhämmande och remiss till kontraströntgen och magnetröntgen.
Suck.
Någon slags förändring i benet, kommer inte riktigt ihåg vad det hette, hakade upp mej på ännu en kortisonkur.
Nu blir jag tjock(are) och go(are)!


Ska också gå och klippa mej hos Kusin-Amanda imorgon, på salongen där hon gör sin praktik varje fredag.
Ska bli skönt, här finns gott om slitna toppar!


Nu ska jag duscha och plugga lite.


Kommentarer
Postat av: O.w

Ni e jättegoa!

Solbanan e inget man leker sig igenom .......Haha

2011-12-16 @ 08:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0