ledig fredag

Oj va skönt det var att sova länge idag. Var upp vid 10 och tog en timmes promenad tillsammans med hundarna och Buffen. Hade tänkt att gå in i duschen, men fastnade framför lite COD och nu sitter jag här.
Har inte gjort så mycket vettigt mer än att ringa till Husläkarna och be dom om en tid för att kolla min allergi.
Eller min kanske-allergi mot cypress. Har ju bundit cypresskransar i skolan hela veckan, och blivit röd på armarna, bröstet och i ansiktet. Inte ok, efterom vi ska hålla på en del med detta, både inom skolan och sen inom yrket. Jobbigt om det är så, men hoppas på lite allergimedicin så att jag slipper sluta!


Får se om Husläkarna ringer upp, vi 2 sa dom.

Nu ska jag hoppa in i duschen.



Ikväll kommer bästa kusinerna hit (+ Denise, haha) för att ha filmmyskväll med thaimat.
Kommer bli bra, har längtat efter dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0