mysig kväll

Har haft en förbannat mysig fredag idag. Började med att få sova länge, fortsatte med COD, dusch och slapp. Sen kom finaste Kusin-Amanda (www.amandakallman.blogg.se) och klippte mej! Det blev verlkligen jättebra!
Senare, efter fysträning, kom Kusin-Andreas tillsammans med Denise och thaimat.
Mat, gotta och film. BURLESQUE! Äntligen! Hur bra var den? Jo, om vi säger såhär: AWESOME! Kommer kunna se den 100 ggr innan den ens börjar bli dålig. Ruggig.
Tror vi var överrens om det allihopa, även Andreas verkade gilla den.


Nu är nattakissen avklarad, dom har åkt hem och det är bara lilla ensamma jag kvar.
Tobbe blev bannlyst ifrån lägenheten idag och har spenderat kvällen tillsammans med Olle i Åsa.
TVspel och whiskey, hm.
Haha, han sover alltså där och det betyder att jag och Sessan har sängen för oss själva.
Sessan sover aldrig i sängen annars, men när jag är ensam känns det skönt att ha någon där.


Imorgon är det Romeodag som gället. Barnvakt. Vi ska ut och cykla!
Om det inte blåser storm och snöar som det har gjort idag, hemska väder.
Han blev ledsen förrut när vi lämnade av grejer på Röda Korset, för vi hann inte gå in. Så därför cyklar vi bort dit själva imorgon. Och om ingenting passar herren, och han fortfarande är cykeltokig, ja då kanske det blir en sväng bort till Hamstern också? Får se.



______________________________________________________________

Måste bara ge en liten rad till min finaste Bella som är i L.A:
- Jag älskar dej, saknar dej och stöttar dej.
Du är störst, bäst och vackrast - glöm aldrig det.
Låt inte det psykfallet trycka ner dej och ditt goa humör. Njut istället, hon är inte värd dina tårar eller din ilska.
<3





Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0