nytt på aranäs allé

I måndags var ju det Alla Hjärtansdag, men jag fick en tidig present av mamma redan i söndags! Ett doftljus, luktar väldigt gott faktiskt, inte sådär starkt och konstigt som dom lätt kan göra. Det står på toa och jag har haft det tänt flera ggr sedan i söndagskväll. Tack mamma!




Jag har ju blivit något av en traderanörd, jag älskar att sitta och kolla vad för skit folk inte längre vill ha.
Men så dyker det upp fina saker då och då, som man kanske kan lägga lite bud på. Denna papegojberlock vann jag för endast 4 kronor, plus 12 kronor frakt. Billigt och bra, och jättefin! Den ska hängas på mitt långa silverhalsband, kommer bli fint.




När Romeo och jag var ute och cyklade så hamnade vi ju på Hamstern, och jag kom därifrån med en silverbricka.
Den har hamnat på vardagsrumsbordet och ljusen som stog var för sej, rätt bordet innan, har nu hamnat på sin rätta plats! Visst blev det fint? När ljusen dessutom är tända, så blänker den så vackert.





Tog en liten paus från plugget nu. En promenad i snön (!) tillsammans med Buffen och hundarna.
Det är kallt ute idag!
Håller mej inne resten av dagen, haha.
Ska göra mej ett kopp jordgubbste och fortsätta med latinska namnen.. Pust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0