nytt på aranäs allé

Helgen som var blev ju lite av en "göra-om-helg". Ny säng och sängstomme, hylla och spegel uppsatta och det blev lite ändring i vardagsrummet samtidigt. Jag är jättenöjd! Det är sååå fint!


nya sängstommen/sängen är på plats! på hyllan ovanför står massa olika ramar. har ännu
inte bestämt vad som ska finnas inom ramarna, men det kommer väl..

en uppochnerpåvänd hästsko ovanför dörren borde alla ha, den ska tydligen bringa lycka

såhär ser sovrummet ut just nu. vi bytte plats på soffan och tvbänken och detta är som sagt resultatet!
har inte riktigt vant mej vid det, men det är bättre än innan iaf.
    



Ikväll klockan 9 börjar House.
Dessvärre får jag titta på det själv idag, om inte Olle kommer. Anton sviker ju mej genom att dra
till Panama med Martin, haha!



Vi har bundit cypresskransar i skolan idag och jag tror att jag kanske är lite överkänslig mot det. Är alldeless röd om kinderna, på bröstet och på armarna. Ska hoppa in i duschen, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0