summering

Fredag: Först skolan, sen direkt till jobbet. Slutade kl 19.00, Tobbe hämtade mej och vi åkte hem, bytte om och åkte direkt in till Göteborg. Kebabrulle i bilen, och spelning på Henriksberg för Gigawatt Experience.
Olle var trött, jag somnade gång på gång där vi satt, så vi åkte hem och var i säng vid halv 2.

Lördag: Upp tidigt, åkte vid 8 mot Ullared! Tobbe och jag bara. Käkade korv med mos efteråt och åkte hem.
Somnade på soffan 1 timma och sen kom Olle. Middag och slappt, killarna gick ut och tog "en öl" och jag somnade vid halv 11.
Vaknade ett tag senare, vid halv 3 rättare sagt, av att Olle och Tobbe klampade in och skulle käka tyst pizza vid matbordet. Icke sa nicke, haha!

Söndag: Fick sova länge. Vaknade och då var allt gjort! Tobbe hade varit ute med Sessan, diskat och satt på en maskin tvätt. Underbart att vakna till. Frukost och film, Draktränarn, good.
Killarna drog och bowlade medans jag har mys för mej själv.


Slapp helg är över.

Idag hade jag första praktikdagen på Solhaga Gardencenter. Oj, vad jag gillade det!
Har haft huuuur roligt som helst hela dagen, underbara människor jag jobbar med.
Fick 2 buntar tulpaner med mej hem, ska strax ta bort plasten och låta dom vara fria i vasen.
Ska bort till Willys också, kylen är lite mer tom än vanligt.

Vad gör ni? (Ni är för övrigt sämst på att kommentera, riktigt tråkigt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0