tack christoffer och diana!

Oj vilken dag! Först prov imorse, som för övrigt gick jättebra, och sen massa tänk på hur man sticker radiellt i oasis för att göra en fin kransdekoration. Huvudet var mos när jag kom hem. Tog en promenad med Sessan och när jag kom tillbaka stog det bekanta skor innaför dörren och en Lukas kom rusande mot mej. Diana och Christoffer var på besök! Och dom hade med sej en överraskning, haha!
Har länge tyckt att kranen ovanför bänken på toaletten är FUL och inte alls behöver synas, och har nog tjatat om det en del. För ett tag sen såg jag att Christoffer gjort en liten "låda" till sin där nere, och jag beställde en likadan!
Nu fick jag den, målad och klar! Det blev hur bra som helst och jag slipper se den fula kranen!
Tack snälla ni!


FÖRE:



EFTER:



Visst blev det bra? Jag är jättenöjd!


__________________________________________________________

Tog en fräck bild idag i skolan som jag måste visa. Det är roligt att kladda med färg, speciellt när det blir så mycket roliga mönster. Enjoy!




Nu ska jag invänta CSI. Jag och Sessan är ensamma hemma, med tända ljus och massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0