the sun is shining

Igår var jag och Romeo på hugget redan från start! Vi cyklade i sammanlagt i 3½ timma. Fram och tillbaka.
Först en tripp till R.K såklart, men när vi var klara där undrade han om det inte fanns mer ställen som det.
Jo, tänkte jag, vi cyklar till Hamstern. Nästan borta vid Willy's!
Men han trampade på och efter lite gnäll om att benen höll på att ramla av, så var vi framme.
Jag älskar second hand/loppis! Han stack in i barnrummet och hittade en kikare för 5:- som han ville ha. Jag vandrade runt all annan skit och det enda som kom med hem var en rund silverbricka som jag nu har satt på vardagsrumsbordet med alla mina glaslyktor på, väldigt fint.
Utanför stog det gratislådor och jag tog med mej lite galgar hem. Alltid bra att ha!
Lördagsgodisköp på vägen hem, lite lunch och sen satt vi utslagna i soffan båda två, haha!

Till middag, när Tobbe och Olle kom hit, blev det hemmagjord pizza och jag är fortfarande mätt!


Idag blir det Åsavisit, ska kasta ved hos mormor! :) Sen blir det nog en go sväng till mamma med och klappa lite på min katt som jag saknar!


Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0