tired and grumpy

Jag har ont i magen och är trött. Gnällig och jävlig.

Varför funkar det inte att lägga upp musikvideos genom Youtube på bloggen längre? Har jag missat något?

Hade tänkt lägga upp Dagens topp 3 men det vill sej inte så jag får väl skrika dom så får ni lyssna själva.
Tråkigare, men ni får ändå veta vilka jag tycker etxtra mycket om idag.

One Republic - Secrets
G. Love & Special Sauce - Peace, love and happiness
Melissa Horn - Falla fritt


___________________________________________________________

Nu har många personer åkt ifrån mej och jag inte hjälpa att känna mej lite ensam.

Bella, min älskade Bella, är på sin efterlängtade 3månadersresa jorden runt.
Hon åkte i tisdags men det känns redan som om det har gått flera veckor.
Saknar att ringa och snacka skit bara, hon får stå ut med en del den damen!
Vet att hon har det grymt bra i L.A just nu, med sol och bad, men jag saknar henne.


Plus att mina pojkar, Anton & Martin åkte i torsdags på sin också 3 månder långa resa.
Följ dom på: http://antonochmartin.blogg.se/
Nu är Olle här hos oss och vi spelar guitar hero och har det gött. Det fattas liksom en liten Mart och en liten Ant, men dom kommer ju snart hem igen. Får tänka så, annars funkar det inte
Hoppas ni har det för jävla bra grabbar!


Men som tur är har jag ju lite folk här hemma iaf :)

Imorgon lägger jag upp en bild på "nya" sovrummet, när hyllan är på plats osv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0