underbara lilla varelse!

Har haft en bra dag!
Provet har jag kopplat bort nu..
Fokuserade bara på nya jobbet när jag satt på tåget hem efter skolan. Jag hade tillochmed fjärilar i magen!
Men jag kom dit, fick genomgång och en fin röd skjorta och tillhörande namnskylt (rättstavat namn också, blev imponerad!) och kastades ut i butiken direkt!
Fick lära mej kassasystemet under tiden folk ville betala och efter några långsamma betalningar så satt det rätt bra. Lätt system, och jag är ju fruktansvärt trevlig och så, så det gick bra!
Haha, fick underbaraste kommentaren av en kille, ca 6 år vars mamma handlade tulpaner:

Pojke: - Du, du är väldigt trevlig.
Jag: - Tack så mycket. Du är väldigt artig.
Pojke: - Mamma säger att man ska vara det.
Jag: - Va bra! Du gör helt rätt..

Pojken log lite och vinkade hejdå så glatt och började gå mot utgången. Mamman stog kvar och slog in sina tulpaner i papper och ungen får syn på 2 gräsklippare som står lutade mot väggen.
Helt plötsligt utbrister han lite chockad och väldigt uppspelt:

- Mamma, skynda och köp! En gräsmaskin för bara 20 :- !!

Både mamman och jag fick oss ett gott skratt eftersom lappen som hängde på gräsklipparen visade tydligt att det var 20% rea på gräsklippare!  :)

________________________________________________

Var hemma ganska sent och fick se att det lyste nere hos Diana & Christoffer. Kunde inte hålla mej och frågade om en nyfiken granne fick komma ner och kolla. Ja, så en halvtimma senare satt jag med en litet troll i knät!
Han är helt underbar! Det gjorde ni bra!
Det är inte sista gången ni ser mej där nere, det lovar jag.
Tack!


Nu ska jag duscha av mej veckan och ta helg på riktigt. Sova länge imorgon.
Olle sover över men han får göra som vanligt, gå upp och sätta på tvn innan vi vaknar.
Haha, som ett litet barn!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Libanlene

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-11-19 @ 15:24:04
URL: http://libanlene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0