jag är fri!

Sista dagen på jobbet igår. Den slutade som den slutade, no happy faces!
Kändes jävligt bra att gå därifrån, 3 år var alldeless för länge.
Tur att jag har haft Bella som stöttat mej, hade inte pallat att vara kvar alls annars.

När jag kom hem från jobbet så duschade jag av mej jobbet, dammsög och inväntade fina människor.
Riktigt mysigt hade vi. Guitar Hero, champagne & öl, skitsnack på hallgolvet och pannkakor.
Känns helt underbart att jag slipper gå tillbaka till Bukärrsgårnde, utan ska få göra något som jag verkligen vill.
Kommer inte komma hem och lukta stekt fläsk eller osa av mat varje dag, jag kommer kunna göra iordning håret om jag vill. Eller tillochmed måla naglarna, woho!
Ja, ni fattar att jag är glad va?

Ikväll blir det sleepawaw hos fröknarna Wahlström, ska ta med mej Sessan också. Det blir både människo och hundkalas ikväll. Kanske lite tacos och lite godis. Sounds good.

Tobbe är på mathc i Halmstad och efter det ska dom ha lagfest.

Såja, uppdatering genomförd.



MEN JAG ÄR FÖRBANNAT JÄVLA GLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0