lyxen att vara ledig mitt i veckan

Onsdag. Ledig. Sista ledig-mitt-i-veckan-dagen innan jag börjar skolan igen.
Känns lite trist. Jag älskar att vara ledig mitt i veckan när ingen annan är det. Känns väldigt bra.

Idag har jag varit ute med Buffen, Dogge, Diana & Lukas - mycket intressant. Dogge och Lukas verkar ha klickat direkt, dom springer som galningar och leker med varandra konstant. Sessan springer mest runt Dianas ben för att hon har listat ut att i fröken Dianas fickor, ja där finns det godis.
Roligt när dom går ihop och kan leka lite iaf.

Tvättar sängkläder gör jag med, ja. Otroligt underhållande förstår ni.
Gillar att tvätta och hänga men inte att vika och bädda nytt.
Tobbe kan gott komma hem och göra dom tråkiga delarna.

Imorgon är det jobb 8-14.30 och Gulaschsopppa, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0