nytt på aranäs allé


Min snälla pappa var här häromdagen och satte upp en hylla i köket.
Har velat ha en där sedan vi flyttade in, för bara 2 år sedan. Men nu är den äntligen uppe och trots ett felborrat hål så blev det bra!
(märkte nu att hyllan ser alldeless sne ut på bilden, men det är den inte, haha!)
Precis under den ska det upp en liten tavellisthylla där Tobbes kokböcker ska få ta plats. Men det får bli en annan gång..


På det lilla bordet jag köpte på Rusta för ett tag sen står nu en ny fin Orkidé.
Så nu har sakerna från Röda Korset som också står på brickbordet, fått en kompis att ta hand om.
Och vita orkideér är ju så vackra!


________________________________________________

Vi firade ju förresten att 2010 försvann och 2011 kom till!
Hos Martin i Åsa. Väldigt lyckat, om man bortser från några småsaker, haha.
Tema: FÄRG.
Min klänning var förbannat färgglad och i min värld så vann jag!

Tack Martin för platsen och tack folket för kvällen!


CHIPS ANYONE?


Haha, det märks att vi är syskon!





Jaha. Nu är iaf hemmet nystädat, tvättmaskinen och diskmaskinen tävlar om vem är klar först, Sessan är nyduschad och chillar i soffan, ljusen tända och filten på! Så nu får datorn sova och jag ska duscha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0