saturday

Först och främst  - grattis till världens bästa morbror som fyllde år i torsdags!


Jag är ledig. Långledig.
Tors, fre, lör och sön.
HEJA!

Har bara njutit. Julia har sovit här hos oss 2 nätter i rad.
Det har blivit mycket skratt, massvis med jordgubbar på balkongen, fotbollsträning och bad vid piren.
Igår kom Therese och hämtade henne och vi tog en sväng till IKEA.
Jag var duktig, handlade endast för 300:- och bara nödvändigt.

Kvällen bestog av vindrickande och mys ute på balkongen med Pamela och Jossan.
Ett besök på Harry's blev det, vaknade upp äckligt bakfull idag.
Lakritsshots, hm.

Ska förbereda mej inför Femkamp på Liseberg idag med arbetskamrater.
Taggar till lite genom att spela COD och ätit god frukost.

Uppdaterar mer imorgon.
Ha en bra lördag!



Jag är också väldigt glad över att Denise och jag äntligen fått tummarna ur rövarna och beställt en "keep calm and carry on"-plansch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0