sunday

Jaha, slutet på ytterligare en vecka.
Imorgon är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar. ÅH, va jag längtar!

Är på jobbet.
Blir jobb imorgon också, ledig tisdag, och sen jobba ons-sön.
Där slutar mina shemalagda tider. Tråkigt.
Men jag hoppas på varannan helg eller liknande nu i höst,
älskar att jobba här!

Har käkat äcklig korv på stroganoff och är väldigt svettig.
Det bara rinner i pannan och längs ryggen. BLÄ!
Men nu kom det lite regn, så det kanske drar ner temperaturen litegranna.
Jobbigt att vara inne i ett megaväxthus när det är så här varmt.
30 grader utomhus, ja då kan du lägga på 10 grader så har du totala graderna här inne.
Man blir pisseblöt bara genom att packa upp blommor på ett bord, fräscht.

________

I eftermiddag ska vi nog ta en tripp ner till Åsa.
Tobbe kommer äntligen hem idag, han åkte i fredags morse för jobb i Kungälv igen.
Det ska grävas ner bärbuskar hos T's mamma, vi har dom billigt på jobbet nu för alla som är medlemmar,
39,90:-/st. Kom och kööööööööp!




Nu får jag väl fortsätta svettas.
Slutar klockan 4 och massor att göra innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0