thursday

Redan torsdag.
Är på jobbet, nu igen, haha.
Jobbar 10:30 - 19:30 och har nu lunch.
Är lite trött eftersom jag var uppe halva natten och skruvade upp mina nya handtag i köket och sovrummen.
Bild kommer.
Det blev så jäkla bra!
Måste bara åka till IKEA imorgon innan jobbet, hade räknat fel på ett paket så jag måste kompletera.
Och köpa en lampa, hihi.
Får se om jag kan få med mej Tobbe då, han kom för övrigt hem imorse.


Igårkväll badade vi vid piren med kusinerna, fikade i båten och myste med katter hos mamma.
Blev hämtad av O.W direkt efter jobbet och det behövdes verkligen lite saltvatten på min kropp igår.
Underbart att dyka i och känna jobbet "rinna av" och bli alldeles lycklig.
Söta Amanda kunde inte förstå hur jag kunde hoppa i, hon satt och huttrade och upprepade hela tiden hur kallt det var, men sanningen är att det faktiskt var varmare i vattnet än på land.
Härligt!
Andreas åkte efter båten på någon slags flytgrej och vi skrattade när han åkte av i svallvågorna!


Jag är proppmätt efter spaghetti och köttfärssåsen.
Hur ska jag kunna jobba 4 timmar till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0