tuesday

Har haft en förbannat bra dag! Sovmorgon imorse, skulle kommit iväg till IKEA tidigt, men det är goare att ligga kvar och dra sej! Åkte iaf dit efter frukost och fick med mej en ram till min Kepp calm and carry on-plansch som nu sitter uppe i vardagsrummet, efter en del kämpande.
Senare kom mamma och hämtade upp mej och vi åkte till Åsa.
Bad med mormor blev det, och sen vidare till kalas hos bästa kusinerna!
Åt korv, drack kaffe och hade mysigt på altanen. Oj, det skulle jag kunna göra varje dag.
Dom är bäst!
Bildbomb nedan, enjoy!


Sophie visade sin bästa sida


Mormor och Denise






Världens bästa Onkel Waldo


Alltid lika glada, och söta, Amanda


Nöjd 15-årig Andreas på ny moppe






______________________



När jag kom hem kom inte Sessan och mötte mej, som hon brukar göra. Hon sov så gott så jag gick och letade efter henne i soffan. Hittade henne knappt, hon smälter in så bra i kuddar och filtar.





Och här är den!
ÄNTLIGEN!
Tobbe verkar gilla det också, jag skickade ett MMS och i svaret stog det bara "GILLA"
Han och Emil drog imorse, dom skulle på roadtrip tillsammans.
Säffle, Karlstad, Helsingbord, och Östkusten hem. Dom kommer kanske på fredag, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ordna matlåda.
Jobb imorgon mellan 10:00 - 19:00
Efter det blir det bad på piren, woho!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fantastiska bilder kära du och tack för en fin kväll! :D Kramis <3

2011-07-19 @ 23:47:13
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0