tuesday

Ledsen för sämsta uppdateringen. Har liksom inte hunnits med.
Men mycket annat.
Jobbat massa dagar i rad. Firat en del födelsedagar, bland annat Tobbes.
Badat litegranna, handlat en del heminredning. Satt upp en hylla i vardagsrummet,
köpt min efterlängtade kristallkrona. Jobbat lite mer. Bytt handtag i kök/badrum/sovrum.
Hinner knappt mer, jobbar långa dagar och då är det bara hem och sova.
Får se hur kommande dagar ser ut, ska iaf få naglarna fixade på torsdag, ska bli skönt.



Tobbe möttes av en hel kör i dörren som sjöng "Ja må du leva"


Jag & Romeo var uppklädda


Paketöppning


Vad Elvis ville ha under lillbyrån vet jag inte men roligt såg det ut!


Fina Sessan


Jag älskar dej!



Nya hyllan ovanför TV:n


Det blev inte den lampan som var tänkt, utan denna istället!



_________________________


Nu sitter jag i soffan och väntar Morden i Midsumer.
Hoffmaestro är på Allsång på Skansen, dom är grymma!


Imorgon blir det jobb mellan 11:00 - 19:00

Vad gör ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0