wednesday

Skulle jobbat idag, men har spenderat dagen hemma.
Magen igen. Trodde att det hade lugnat ner sej, eftersom det inte ha varit problem på ett par veckor nu.
Men insåg att jag har käkat rätt stark mat dom senaste dagarna, så jag får väl skylla mej själv.
Imorgon är jag ledig, och skulle gått till Pamela för att göra iordnng naglarna, men hon ringde förrut och var supersjuk. Vi får ta det en annan dag. Synd, eftersom en nagel har blivit avklämd och en annan har lossnat pga släpp i materialet. Ser inte klokt ut!

Gick till Hemköp förrut, och denna vackra blomma växter nere vid lekplatsen.
Plockade med mej en hem och ställde som solitär på toaletten.
Visst är den fin? En av mina favoriter!







Röd Rudbeckia (Echinacea purpurea)


__________________

Nu är det inte långt kvar till skolan börjar.
Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0