friday

Ledig fredag dessutom! Och ledig helg.

Imorse gick jag upp, klädde på mej och traskade bort till Pamela.
Hon gjorde jättefina gelénaglar på mej, så nu känner jag mej som en prinsessa!
Efter det har jag bara varit hemma, gjort god mat - kokt potatis, stekt panerad fiskfilé och kall söööös - mums!


Har nyss satt upp en jättefin liten kristallkrona som jag fick med mej hem från vindsröjnigen hos Carina häromdagen. Den fick sitta i lillarummet, i Olles rum :)

 

Förutom lampan hittade jag en fin liten "sak" som kan användas som ljuslykta, men den blir så varm så den får bara stå och se fin ut!

 


___________________________________________________

Var nere i Åsa i onsdags på kalas hos Sophie.
Hjälpte mamma med mat och grillade lite, vi hade det gott ute på altanen en stund innan det blev för kallt.
Kusinerna fick och varsin present, en sommarlovspresent. Amanda fick en tekopp och Andreas fick en t-shirt.
Jordgubbstårta och kaffe till efterrätt.
Jag mådde bra, förutom att mina ben/fötter var påväg att ta kål på mej i slutet av kvällen.
Här kommer bildbomb:


eftersom Sophie ska ha häst i sommar tänkte vi att hästkraken behövde lite mat. därav en höbal, hihi


mormor & morfar var hungriga


17årig jordgubbstårta


såhär bra blir vi på syskonkort


en hungrig Sophie och en hungrig Amanda

Hade en mysig kväll iaf!

___________________________________________________

Tog förresten kort på våran grannhund Herkules nyss.
Han bor på 4:e våningen och har stenkoll från sin balkong ut över innergården.
Han är lite lik Scooby Doo, eller hur!?





Go stil liksom.




Nu ska jag plocka in i diskmaskinen.
Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0