monday

Första riktiga dagen på sommarlovet
Jag sov till klockan 10, då kom Sessan och väckte mej och ville ut.
Sen dess har vi bara myst på balkongen med frukost och nu sitter jag här.
Skulle "bara" skicka iväg bilder från skolavslutningen till några klasskamrater, men fastnade.

Här kommer en bildbomb från skolavslutningen:


vi tillverkade smycken dagen innan, mitt halsband sitter på snedden och syns inte alls, haha


klassfoto med fina lärare nere på golvet


mikael hade gjort en fräck slips


linn i sin fina sommarhatt


goaste babette


komma fram och hämta betyg och en obligatorisk lärarkram


smörgåstårta, långbord och mer blommor


så började vi kvällen på incontro


suddig paulina


emmalina och en mindre suddig paulina


på toaletterna på incontro finns det låtar skrivna på varje vägg



Nu ska jag och Sessan fånga dagen, carpe diem.
Jag är för övrigt sjukt sugen på en tatuering. Min svala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0